close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קניית מיניבוס - מערך הסעות פרטי

מערכת שורשכ סיוון, תשפא31/05/2021

היצע המיניבוסים בישראל גדל, איך נדע מה לבחור?

תגיות:
צילום: pixabay
בשנים האחרונות גופים רבים החלו להשתמש במערך של שירותי הסעות פרטיים, כשכלי הרכב הנפוץ ביותר הוא המיניבוס. קטן, אבל לא קטן מדי. אלו יכולים להיות מקומות עבודה אשר נותנים כחלק מתנאי ההעסקה גם שירותי הסעה מהבית לעבודה, חברות הפקות המסיעות צוותים לנקודת צילום וכן חברות היסעים פרטיות אשר משתמשות במערך חיצוני לצורך הצעת הסעות במיניבוס ורוצות להשתדרג ולהחזיק במערך משלהן. למה מיניבוס נחשב לכלי רכב פופולרי כל כך והאם משתלם לקנות מיניבוס?

למה מיניבוס הוא הכלי האולטימטיבי ביותר להסעות?
מיניבוס, כמו מידיבוס, נחשב לכלי רכב אולטימטיבי
ופופולרי מ-2 סיבות עיקריות: הוא קל לנהיגה ומצריך רישיון פחות מחמיר מזה של אוטובוס, והוא זול יותר, צורך פחות דלק והוא מתאים למספר נוסעים ממוצע של כ-10 עד 20 נוסעים – יותר משל רכב פרטי אך פחות משל אוטובוס. כמו כן, בהיותו קטן יחסית, הוא מעניק אינטימיות וגיבוש שרצויים בעיקר כשמדובר בנסיעות תיירים, נסיעות משפחתיות לאירוע או טיול וכן כשמדובר בגיבוש עובדים. על כן, הוא אידיאלי למרבית משימות הנסיעה. עבור מי שמעוניין בנסיעה אקסקלוסיבית, ישנם מיניבוסים מהודרים עם מסכי טלוויזיה אישיים, מושבי עור ואפילו בר משקאות. במקרים רבים, ובפרט אם אתם מבצעים נסיעות תכופות במיניבוס, יהיה משתלם יותר לקנות מיניבוס וליצור מערך הסעות פרטי.

מה חשוב לוודא לפני שקונים מיניבוס?
אם החלטתם לבחור באפשרות של מיניבוס – עשיתם החלטה טובה וחסכונית. כיום יש מגוון של אפשרויות לרכישת מיניבוס בתנאי תשלום נוחים. כשקונים מיניבוס, חשוב לוודא שלנהג יש את הרישיונות המתאימים, שכן לא מדובר ברישיון על רכב פרטי רגיל. כמו כן, כדאי לוודא אפשרות גישה לנכים, גם אם נדמה לכם שכעת אתם לא זקוקים לזה, שכן לא ידוע מה צופן העתיד. כשאתם עוברים על מיניבוסים למכירה, וודאו שהמיניבוס תואם לצרכים שלכם – ממיניבוס סטנדרטי ועד מיניבוס VIP לנסיעות מיוחדות, ממיניבוס להסעות קצרות בתוך העיר ועד למיניבוס חזק לנסיעות ארוכות ותכופות.

נתונים טכניים שחשוב לבחון
• נפח המנוע של המיניבוס – ככל שנפח המנוע יהיה גדול יותר, כך המיניבוס יעמוד בעומדים וייסע בצורה חלקה
• סוג הגיר – ידני או אוטומטי, על פי העדפתו ויכולתו של נהג המיניבוס
• גודל תא המטען – תא מטען גדול דרוש בעיקר כשמדובר בנסיעות לטיולים ולקבוצות המגיעות עם ציוד רב. אם מדובר במיניבוס שישמש בעיקר עבור נסיעות של עובדים למקום העבודה ובחזרה לביתם – ניתן להסתפק בתא מטען קטן
• כוח סוס – לנהיגה בתוואי דרך המשלב ירידות ועליות
• צריכת דלק טובה שתאפשר לכם חיסכון כספי משמעותי

אפשר לסכם ולאמר שהמגוון בתחום המיניבוסים אכן גדל בשנים האחרונות בישראל ולכן לפני שניגשים להרפתקאה הזו, מומלץ לבצע חקר שוק מקיף ולדעת בדיוק מה אתם צריכים.

קניית מיניבוס עם אחריות
לאחר ששקלתם את כלל השיקולים ברכישה של מיניבוס, החל ממספר המושבים ועד לכוח המנוע, כדי לבצע רכישה מוצלחת שתאפשר לכם לחסוך בהוצאות / להגדיל הכנסות - מומלץ לקנות את המיניבוס מחברה אמינה ובעלת מוניטין, אשר נוסף למיניבוס תקין שעבר את כל הבדיקות שלכם היא גם מעניקה אחריות ושירותי תמיכה ותחזוקה שוטפים.
הוסף תגובה
צילום: pixabay
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה